Συναισθηματική νοημοσύνη στα Έξυπνα Παιδιά!!🙆♂️🙆♀️
Όλοι έχουμε αισθανθεί ντροπή έστω μία φορά στην καθημερινότητά μας. Πώς ήμασταν; Πώς νιώσαμε; Τι κάναμε για αυτό; Πώς το αντιμετωπίσαμε;
Μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο τα παραπάνω ερωτήματα απαντήθηκαν.😳 Εργαλεία του διαλόγου υπήρξαν το “ρολόι της ντροπής” και “το κουτί της ντροπής”. Κάθε παιδί μοιράστηκε ένα περιστατικό στο οποίο ένιωσε ντροπή, το περιέγραψε και μετακίνησε τον δείκτη του ρολογιού στο αντίστοιχο επίπεδο ντροπής. ⏰
Ακούστηκε στην ομάδα ενδεικτικά:
“Ντρέπομαι όταν μου μιλάνε άτομα που δεν ξέρω. Κρατάω σφιχτά το χέρι της μαμάς μου και κοκκινιζω αλλά χαμογελάω”
Αφού αναφέρθηκαν παρόμοια παραδείγματα κάθε παιδί ζωγράφισε ή έγραψε πώς μοιάζει ντροπαλό ή πότε νιώθει έτσι αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα τοποθετήθηκαν στο “κουτί της ντροπής” ανώνυμα και συζητήθηκαν πριν το παιχνίδι στο οποίο τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες τους ντροπαλούς και τους θαρραλέους. Αγωνίστηκαν σε μία δύσκολη διαδρομή με στόχο τα δύο αντίθετα αυτά συναισθήματα εστιάζοντας όμως στο παιχνίδι και όχι στο αποτέλεσμα.💕